Komentáře

1 hrachajdice hrachajdice | Web | 11. října 2018 v 6:18 | Reagovat

Upřímně se na ně vůbec nedívám. Jen je čtu na internetu a to jen nadpisy a když mě něco zaujme , tak rozkliknu . S článkem  naprosto souhlasím . Jakoby se stanice předháněly, kdo do nich napěchuje víc neštěstí.

2 Talaniel Talaniel | E-mail | Web | 11. října 2018 v 9:02 | Reagovat

Ono je to ještě horší. Ve své honbě za silnými a dramatickými příběhy jsou novináři částečně spoluviníky masových vražd. Způsob, jakým prezentují masové vrahy a teroristy, vede k tomu, že se najdou další debilové, kteří přeci budou díky tomu slavní (http://zbrojnice.com/2018/03/14/masove-vrazdy-5-5-symbioza-mezi-masovymi-medii-a-vrahy/)

Novináři by se nad sebou měli zamyslet a nepodléhat vždy tomu, co prodává - totéž totiž platí pro různé bulvární plátky.

3 MOE MOE | E-mail | Web | 11. října 2018 v 9:25 | Reagovat

Osobně sleduji jen zprávy na internetu a vybírám si dost podle nadpisů. Televizní zprávy mě osobně nebraly nikdy.
Viděl jsem zprávy tak před 5 lety, a potom co jsem se mrkl asi 2 roky zpátky, pěkně jsem koukal co je to za bulvár. A jak píšeš ... reklamy ... otrava. Krom pár oblíbených reklam na M'n'M, či vložky. :D

4 Dominátor Dominátor | Web | 11. října 2018 v 9:26 | Reagovat

třeba nova jen samé negativní

5 M. M. | E-mail | Web | 11. října 2018 v 13:20 | Reagovat

Na zprávy moc nekoukám, většinou je čtu jen na internetu. Ale štve mě, jak je všechno samý bulvár. Hlavně ty senzace z lidského neštěstí, což dělá hlavně Nova. Samá tragédie, vražda, násilí. Vždycky mi to akorát bere chuť do života, ale bohužel jde hlavně o sledovanost.

6 Marie Veronika Marie Veronika | Web | 11. října 2018 v 15:16 | Reagovat

Víš, když já si zase myslím, že ingnorovat světové dění, není dobrá cesta. Jasně, televizi taky nemám a na zprávy nekoukám - ale našla jsem si tištěná média, která mi připadají kvalitní, a ta odebírám a čtu. Jsem tak v obraze, a když jdu k volbám, tak svůj vhlas považuji za informovaný, protože jsem celé ty čtyři roky předtím sledovala, co tam ti lidi dělali. A to je v demokracii strašně potřeba.

7 Jana Jana | Web | 11. října 2018 v 15:26 | Reagovat

[2]: Souhlasím! :-)

[3]: Když už mě něco zajímá, také si to dohledám/ přečtu na internetu.

[5]: To ať už radši ty zprávy zruší a dávají tam katastrofální filmy :-D

[6]: Neříkám, že nikdy nic nepřečtu, čtu zprávy, které mě zajímají. :-)

8 Janina Janina | Web | 11. října 2018 v 15:46 | Reagovat

Já když nemusím tak zprávy v TV nesleduju, protože mi strašně vadí to násilí v nich atd. Raději zprávy poslouchám jen v rádiu :-) .

9 Baruschka Baruschka | E-mail | Web | 11. října 2018 v 17:50 | Reagovat

Když ono to je v nás...
Kolik z nás bude chtít koukat na to, jak se jiní mají dobře a ještě líp a úplně nejlíp?
Nakonec by sledování toho krásného, co se komu událo, vedlo k depresím diváků, že oni se tak dobře nemají :-)

Co si budem povídat, ve zprávách je to, co většina lidí chce vidět. Jak je támhle katastrofa a támhle druhá...
Lidské plémě, i když se tak necítí, srovnává... A jeden každý divák se nechce mít nejhůř...

Já na zprávy taky nekoukám... Co mě zajímá, to si vyhledám, co mě nezajímá, to nepotřebuju :-) A navíc, ono to stejně někde vyběhne :-)

10 ejnyt-world ejnyt-world | Web | 11. října 2018 v 19:49 | Reagovat

Na zprávy mám úplně stejný názor! Souhlasím, že by člověk měl mít všeobecný rozhled, ale většinou jsem akorát otrávená, protože 80% jsou tragédie. :D Kéžbych zvládla vymluvit zprávy mojí babi, ta se vždycky akorát vynervuje a nemůže spát z toho, jak je svět špatnej.. :D

11 excessivemind excessivemind | Web | 11. října 2018 v 23:59 | Reagovat

Sledovala jsem dříve, ale jako malá, přesně jako ty, při čekání na film. Už hodně dlouho si vyhledávám záměrně to, co chci nebo potřebuju vědět. A přesně tak, nejsme tolik ovlivnitelný vnějškem, na rozdíl od těch, kteří na zprávy koukají neustále. A ještě to jsou kolikrát opravdu přehnané primitivní sdělení.

12 Alka Alka | E-mail | Web | 12. října 2018 v 8:21 | Reagovat

Ještě tak před 15 lety jsem sledovala zprávy na ČT, Primě a Nově - byly hezky časově za sebou. O každé zprávě informovaly zhusta jinak - lišily se počtem (obvykle obětí) i dalšími "fakty", což mě přivedlo k tomu, že tudy cesta k informacím fakt (až fuck) nevede.
Čímž jsem se propracovala k tomu, že sleduji pár webovek, na nichž si přečtu to, co mě zajímá (vč. webovek jakože místních).
V případě, že ke mně z českých médií pronikne něco "evropského", zkontroluji si, co na to Euronews, ARD a ZDF. Teda pakliže mě to zajímá.

[10]: Všeobecný přehled by být měl - jenže naše zpravodajství hodnotím jako objektivní tak z 30 % max. Prostě je to hodně o výběru. ;-)

13 Miriam M. Miriam M. | Web | 12. října 2018 v 10:05 | Reagovat

Pod tenhle článek bych se z fleku podepsala. Jako malému dítěti se mi ze spousty věcí, co v televizi běžely, dělalo vyloženě zle. Nechci, aby podobné pocity zažívaly jednou i moje děti. A už vůbec nechci, aby jedinou náplní večerů v mé vlastní rodině byla televize, jako jsem to zažívala jako malá. Když jsem se stěhovala do vlastního, zařekla jsem se, že ten krám mi nesmí přes práh, buď ona, nebo já. Ostatně, stejně bych ji neměla kam dát, celou hlavní stěnu v obýváku zabírá knihovna :-D Zprávy si občas přeci jen vyhledám na internetu, ale pouze když jde o něco, co mě zajímá a co považuji za důležité - třeba teď sleduju utváření koalicí po komunálních volbách, hlavně proto, že od formující se koalice v Praze si slibuju konečně změnu k lepšímu.
Jinak když se někdy zdržím u našich večer, mám pocit, že speciálně ze zpráv na Nově se stává stále větší a větší žumpa, ale možná je to dané jen tím, že už jsem tomu prostě odvykla.

14 anonymous-rádživot anonymous-rádživot | 12. října 2018 v 16:14 | Reagovat

[1]: nejvíc neštěstí pěchuješ do blogů t\ sama.

15 Ennie Ennie | Web | 12. října 2018 v 17:17 | Reagovat

Na zprávy se nekoukám a ani je nečtu. Ano, díky tomu nemám sice žádný "kulturní přehled". Ale je mi lépe. Jsme moc empatická a trpím s ostatními lidmi, takže mi sledování zpráv nikdy nedělalo dobře. Teď co jsem starší ale vím, že většina zpráv je přehnaná a má hlavně zaujmout a prostě se to děje a nic s tím nezmůžu. No v podstatě mám úplně stejný názor jako ty ;).

16 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 12. října 2018 v 20:01 | Reagovat

Upřímně- zprávy ne. Vůbec ne v televizi soukromé nebo státní, ani deníkové portály či klasické noviny. Neříkám, že žiju úplně izolovaná- hodně věcí se ke mně dostane i náhodou, ale asi jsem bez nich šťastnější. O dost. Hlavně, když je člověk takové zádumčivější povahy, všechno si hned bere a nedejbože nad tím přemýšlí. To si radši budu žít ve "vzdušných zámcích".
A bulvár, ten je zabitej, nechápu proč to lidi vůbec čtou. Mě by to nenapadlo ani z dlouhý chvíle...

17 spravedlivysoud spravedlivysoud | Web | 12. října 2018 v 22:38 | Reagovat

Zvláštní. Možná je to vyvoláno tím, že člověk přirozeně reaguje na špatné zprávy, jelikož jsou většinou důležité (nedostatek potravy, smrt blízkého) v přírodních společnostech.
Taky mi přijde smutné, že přestože lidé všude kolem sebe slyší o vraždách a znásilněních, proč se nikdo příliš nesnaží konečně zavírat úkladné vrahy jednou pro vždy na doživotí, aby byly tresty odstrašující a tyto zrůdy nemohly již nikomu nikdy ublížit. Pokud mě v tom chcete podpořit, můžete podepsat petici  https://www.petice24.com/signatures/zpisnni_trest_za_vradu/?a=2

18 Petra Petra | Web | 12. října 2018 v 22:43 | Reagovat

Já si zprávy přečtu na internetu. Televizi už jsem neviděla jak je rok dlouhej a ani mi to nechybí. Ale když se nad tím zamyslím, tak máš pravdu. Ve zprávách je jen to špatné, smutné. Jen málokdy je tam něco veselého. Jako by svět ani to pěkné neznal :/

19 Eileen Eileen | E-mail | Web | Sobota v 1:19 | Reagovat

Na zprávy se nekoukám, i když by asi bylo dobré mít nějaký přehled o současném světě.
Někdy čtu novinky na internetu, když mě zaujme titulek, je to ale většinou stresující...

20 Čerf Čerf | E-mail | Web | Sobota v 8:58 | Reagovat

Já zprávy sleduju docela podrobně, jen se z nich snažím odfiltrovat to, co způsobem interpretace útočí primárně na lidské emoce, a ponechat hlavně věcný základ. Jen mám dojem, že u spousty lidí je tomu bohužel přesně naopak, na faktech zas až tak moc nezáleží. No a svoji potřebu nad občasnou absurditou zpráv se aspoň občas usmát, si kompenzuji tím, že už řadu let publikuji na svém blogu každou neděli lehce poupravené a doplněné "zprávy" o vybraných událostech právě uplynulého týdne :-).

21 Vlasta Vlasta | E-mail | Web | Sobota v 22:31 | Reagovat

Podle mě jsou zprávy důležité a každý by se měl udržovat informovaný. I když o těch věcech nechce slyšet. Člověk by neměl žít ve své šťastné bublině, zatímco tam venku se například o něčem rozhoduje, on nemá přehled a pak volí Babiše a podobné lidi, kteří mu nakonec mohou štěstí ze života dočista sebrat, než si toho stačí všimnout... :-)

22 Atunai Atunai | Web | Sobota v 22:56 | Reagovat

Televizi nemám, noviny nečtu... Jsem vlastně dost neinformovaný člověk. Spoustu věcí se dozvídám poslední, ale mně to nevadí.

Myslím si, že je v dnešní době dost nepravdivých informací, ale i takových, které by třeba lidi před pár lety sotva zajímaly. Upřímně, fakt potřebujeme vědět, kdo si co dal k snídani, jak šel do práce, co tam dělal a co bude dělat, až se z ní vrátí? Je to pořád to samé stále dokola a lidi to ještě pořád baví. Mě ne. Když jsem se naposledy dívala na zprávy, bylo mi z nich špatně... A přitom, valnou většinu informací stejně ani k životu nepotřebuju. ;)

23 Jana Jana | Web | Neděle v 10:47 | Reagovat

[9]: K depresím by to možná vedlo, ale také by to mohlo vést k motivaci, že i ti, kterým je nejhůř, dokáží velké věci. :-)

[13]: Haha, knihovna je nejlepší! :-D

[16]: Přesně tak!

[17]: Mrknu na to. :-)

[21]: A přesně proto já nevolím, protože tomu nerozumím a vlastně tomu ani rozumět nechci. :-) Až budu chtít, budu se o to zajímat.

[22]: Asi tak. :-)

24 brunettenat brunettenat | Neděle v 12:20 | Reagovat

Já na zprávy koukám jen v mobilu, kde mám stažnou app novinky.cz
Na televizi nekoukám a noviny radši nečtu, protože buď tomu nerozumím nebo mi to kazí náladu.
http://brunettenat.blog.cz/

25 throughthelife throughthelife | Web | Neděle v 16:41 | Reagovat

Zprávy nesleduji a kdybych mohla tak je zruším. Lidé pak ovládá strach a negativní "mindset". A je to na nich poznat po pár minutách konverzace. "To já bych se bála vyjet sama do ciziny, že mě někdo okrade. Cizí lidi, kteří na tebe začnou mluvit jen tak, jsou určitě psychopati" a víc a víc frází, převzatých právě ze zpráv. A ohání se tím, že informovanost je důležitá. Já nevím, ale prostě budu radši žít odvážně a s radostí s rizikem, že se něco stane, než sedět doma na zadku s předsudky získanými ze zpráv.

26 Le fille Ash Le fille Ash | E-mail | Web | Pondělí v 8:32 | Reagovat

Naprosto souhlasím. Také nemám potřebu vědět, kde všude se něco děsného stalo. Bohužel, dnešní svět je postavený na tom, že je všechno špatně. A přitom si nevšímá toho, že je sem tam i něco pěkného. Dokonce docela často. Ale proč by se o tom mělo mluvit, že jo?
Takže ne. Zprávy nesleduji. Jak říkáš, kdy je třeba, tak si to dohledám. Ale to je vše.

Marek Eben na to má úžasnou písničku mimochodem. :)
=> https://www.youtube.com/watch?v=dMZDcqJJls4

27 Jana Jana | Web | Pondělí v 9:42 | Reagovat

[26]: Ta písnička je super, týbrďo :-D

28 Le fille Ash Le fille Ash | E-mail | Web | Pondělí v 10:13 | Reagovat

[27]: Že jo? :D Já jsem si na ni vzpomněla hned, jak jsem článek začala číst...

29 Tereza Outcry Tereza Outcry | Web | Pondělí v 16:39 | Reagovat

Je to kvůli tomu, že lidé tohle většinou vyhledávají. Chtějí senzace, televize v nich chtějí vyvolat emoce a člověk si víc vryje do paměti ty negatiní a také je o to radši předává s "nadšením" dál. Většinou důchodkyně, na které je tohle všechno hlavně cílené: Zdenko víš co se včera stalo? Tomu neuvěříš! Konečně chytli toho vraha. No přece toho, jak vraždil ty seniorky.
To je to, co televize chtěj. A možná, že až naše generace bude početně převládat nad tou, pro kterou jsou zprávy cílené teď, tak se to změní. Zatím je pro stanice důležité, aby na to lidi koukali a tím sledovali i reklamy a TV z toho měla prachy. :-D

30 wicaedien wicaedien | E-mail | Web | Pondělí v 16:50 | Reagovat

Zprávy ve mě vyvolávají nepříjemné pocity, ba dokonce deprese. Nesleduji je, nebudu si takové pocity vyvolávat záměrně. Lidé argumentují tím, že se nedá zavírat oči nad tím, co se děje ale připadá mi, že zrovna oni zabírají oči nad tím hezkým, co se děje.

31 Barbara Barbara | E-mail | Web | Pondělí v 21:08 | Reagovat

Na zpráv nekoukám, zakázala jsem si po doporučení od mé doktorky, udělala jsem dobře.
Byla jsem nejen nešťastná ze sebe samé, ale také z okolí. Mám daný odběr věcí, co mě zajímají na dané téma a ty mi chodí na mail nebo se dívám na stream.cz
Byla jsi se podívat, jak jsme dopadly po vichřici? :D
Děkuji za nabídku, vím že tu neustále někoho mám, jen se bojím to říct, ale už to budeme spolu s mamkou zase řešit. Asi mě to už nebaví, jak se to několik lek opakuje. Pár měsíců i rok dobrý, než do toho spdnu úplně a zase se to opakuje. Mamka si dokonce myslela, že mi psycholog ani psychiatr už nepomůže, tak dokonce našla na doporučení bylinkářku, pak jsem chodila k esotečce na odblokování...
Asi mě to už nebaví, jak se to opakuje, možná ani mamku ne. Táhne se to se mnou už od sedmi, pro mě dost dlouhá doba, štve mě i to, že jsem pro mamk přítěž, že má se mnou tolik let problémy

32 Leník Leník | Web | Pondělí v 23:33 | Reagovat

Přesně jak říkáš. Je tam všechno jen pesimistické a pak mají být lidé šťastní.
Bulvár nečtu vůbec. Zrovna dnes jsem byla v obchodě a šla okolo stánku s novinami a těch hlodů, co tam bylo.. Ach jo, kdyby z toho aspoň polovina byla pravda -_-. Škoda papíru - pokácených stromů

33 Marčélla Marčélla | E-mail | Web | Úterý v 11:33 | Reagovat

Mám to podobně. Uvědomila jsem si to už tak před 10 lety. Od té doby se zprávám vyhýbám. Když se chci něco dozvědět, najdu si to na internetu, nebo se to ke mě stejně nějakým způsobem dostane. Občas se na televizi podívám, ale určitě ne na zprávy. Mám jiné zájmy jak zprávy, třeba blog, knihy nebo příroda. :-D  :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.